Nowe serwisy internetowe grupy PGU
Po blisko półtora roku prac zakończyliśmy budowę sześciu nowych serwisów internetowych dla spółek należących do Polskiej Grupy Uzdrowisk. Nowe serwisy, opracowane zgodnie z aktualnymi trendami rynkowymi oraz potrzebami naszych klientów, przeszły pełen rebranding po raz pierwszy od 2017 roku.
Głównym serwisem, pełniącym rolę marketplace'u dla wszystkich ofert uzdrowiskowych, jest www.uzdrowiska-pgu.pl. Stanowi on centralny punkt oferty uzdrowiskowej grupy PGU, gromadząc kompleksowe informacje i oferty wszystkich naszych spółek.
Każdego roku nasze serwisy odwiedza blisko 2 miliony użytkowników, z których coraz większa liczba dokonuje rezerwacji bezpośrednio za pośrednictwem naszych stron. Model direct booking zyskuje na popularności i obecnie stanowi już kilkanaście procent udziału w strukturze przychodów spółek uzdrowiskowych, co pokazuje rosnące zaufanie klientów do naszej oferty online.
Strony są zorganizowane w intuicyjny sposób, z łatwą nawigacją, a układ strony pozwala użytkownikom szybko znaleźć interesujące oferty związane z leczeniem i relaksem, jak również zapoznać się z warunkami pobytów oraz dostępem do zabiegów zdrowotnych i wellness.
Najważniejsze założenia projektu obejmowały:
- Wprowadzenie nowego systemu CMS dla wszystkich spółek, co zapewnia większą elastyczność w zarządzaniu treścią i szybsze wprowadzanie zmian.
- Wprowadzenie narzędzi do intensyfikacji kampanii online, dostosowanych do potrzeb każdej ze stron, co pozwala na skuteczniejsze docieranie do nowych klientów.
- Bieżące aktualizacje związane ze zmianami w Google Analytics oraz integracją z mediami społecznościowymi.
- Nowe layouty, bardziej przyjazne użytkownikom, z intuicyjną nawigacją i nowoczesnym designem z uwzględnieniem preferencji naszych klientów (60+)
- Wprowadzenie materiałów wideo, które uatrakcyjniają prezentację usług i oferty.
- Nowe funkcjonalności, poprawiające wygodę użytkowników i usprawniające proces rezerwacji online.
- Aktualizacje prawne, zgodne z obowiązującymi regulacjami i wymogami.
Projekt został realizowany przez PGU dla 4 spółek: Uzdrowiska Kłodzkie, Uzdrowisko Świeradów, Uzdrowisko Cieplice, Uzdrowisko Połczyn oraz ośrodka Barbarka Świnoujście.
Równocześnie PGU prowadzi sklep internetowy Kosmetyki Terra (https://kosmetyki-terra.pl/), oferujący szeroką gamę naturalnych kosmetyków naszych marek uzdrowiskowych.
Zachęcamy do odwiedzania naszych stron oraz do korzystania z wygodnych rozwiązań, takich jak rezerwacje online i bezpośrednie zakupy w naszym sklepie.