Wyszukaj ofertę
Data przyjazdu
Data wyjazdu
lokalizacja
 

Nowy, intuicyjny serwis internetowy Polskiej Grupy Uzdrowisk

Nowy, intuicyjny serwis internetowy Polskiej Grupy Uzdrowisk

 

Użytkownicy serwisu www.uzdrowiska-pgu.pl od kwietnia 2018 roku mogą korzystać z nowego serwisu zawierającego przyjazny i intuicyjny mechanizm rezerwacji online.

 

 

Polska Grupa Uzdrowisk uruchomiła nowy serwis internetowy. Projekt łączy aktualne rozwiązania związane z intuicyjną i łatwą obsługą dostosowaną do oczekiwań użytkowników. Strona www.uzdrowiska-pgu.pl oprócz przejrzystego mechanizmu rezerwacji, zawiera prezentację stałych i sezonowych ofert dostosowanych do różnych grup odbiorców, szczegółowe opisy poszczególnych obiektów oraz opisy lokalnych atrakcji turystycznych dla całej grupy uzdrowiskowej.

 

- Zależało nam na wprowadzeniu innowacyjnych rozwiązań, które decydują o atrakcyjności serwisu w grupie użytkowników Internetu, a co najistotniejsze ułatwiają podejmowanie decyzji zakupowych, w tym wypadku rezerwacji pobytu w naszych kurortach. Ważnym aspektem jest wzbogacenie serwisu o treści opisowe, wiążące się z prezentacją otoczenia czy walorów krajobrazowych uzdrowisk. Dzięki temu nasi klienci otrzymują wartość dodaną, ponieważ strona pełni również funkcję informacyjną – tłumaczy Jacek Drobny, Prezes Zarządu KGHM TFI SA, do którego należy PGU.

 

Klienci doceniają systemy rezerwacyjne, które w prosty sposób pozwalają dokonać płatności
i gwarantują dokonanie rezerwacji. Mechanizm rezerwacji Polskiej Grupy Uzdrowisk zawiera różne możliwości płatności – kartą kredytową bez zadatku, przelewem DotPay i tradycyjnym lub założenie rezerwacji wstępnej z zapłatą na miejscu.

 

- W hotelarstwie internetowy system rezerwacyjny jest już standardem, w naszej platformie sprzedażowej zawarliśmy także możliwość wyboru dodatkowych usług oferowanych w wybranym przez klienta obiekcie. W ramach skonfigurowanego upsellingu proponujemy naszym gościom m.in. zabiegi SPA i rehabilitacyjne, obiadokolacje, butelkę wina do pokoju, rezerwację miejsc parkingowych czy pobyt z ukochanym zwierzakiem – wylicza Łukasz Kubacki z-ca dyrektora marketingu PGU.

 

Dodatkowe funkcjonalności są dobrym rozwiązaniem dla klientów, ponieważ za sprawą kilku kliknięć i odpowiedzi na proste pytania mogą indywidulanie zaplanować cały pobyt – od noclegu, przez posiłki, aż po dodatkowe aktywności. System umożliwia również rezerwację większej liczby pokoi i pakietów. Uproszczenie systemu rezerwacji był naszym głównym celem związanym ze stałym podnoszeniem jakości obsługi przez Polską Grupę Uzdrowisk. Pełna automatyzacja umożliwia dokonywanie potwierdzonych rezerwacji 24 godziny na dobę, bez pomyłek czy pomocy pracownika recepcji. Dodatkowym atutem jest także całodobowa infolinia 801 587 678, gdzie można uzyskać szczegółowe informacje o ofercie hotelowej oraz dokonać rezerwacji pobytu.